Technik Organizacji Reklamy

Kandydatom do szkoły proponujemy trzy specjalizacje w zawodzie
technik organizacji reklamy

 
 

 

W dżungli marek wygodnie jest mieć przewodnika, który zna kręte ścieżki dotarcia do konsumentów. Kogoś z doświadczeniem, ale też ze świeżym spojrzeniem. Kogoś, kto podzieli się z Tobą swoją siłą. Dlatego warto oswoić się z lwem reklamy.

Zapraszamy na safari po naszych największych reklamowych przygodach. Na pewno znajdzie się tu też coś dla poszukiwaczy diamentów, które są wieczne i błyszczą do dzisiaj.

Nasza szkoła jest kuźnią talentów, do których należy przyszłość. Cieszymy się, że możemy aktywnie uczestniczyć w kształceniu profesjonalistów branży reklamowej.

Nowe Media to błyskawicznie rozrastający się świat, w którym konsument wchodzi w interakcje z marką na poziomach niedostępnych nigdy wcześniej.

Uczymy, jak zapewniać intensywne emocje i odczucia związane z marką jak największej grupie zaangażowanych zwolenników marki.

Uczymy kierować się filozofią lovemarks, dzięki czemu reklamowane marki stają się wyjątkowe i znajdują szczególne miejsce w sercach konsumentów.

 

TOR

 

Przedmioty zawodowe w kształceniu teoretycznym (min. 750 godzin):

  • marketing w działalności reklamowej,
  • sprzedaż w reklamie,
  • elementy prawa, etyki i psychologii w reklamie,
  • organizacja i techniki reklamy,
  • język angielski w działalności reklamowej,
  • działalność gospodarcza w reklamie

Przedmioty zawodowe w kształceniu praktycznym (min. 750 godzin):

  • organizacja sprzedaży reklamy,
  • projektowanie kampanii reklamowej

Przedmioty zawodowe w kształceniu specjalizacji (zależnie od specjalizacji):

  • fotografia i grafika komputerowa,

lub

  • psychologia w reklamie, etyka w reklamie,

lub

  • wizaż i stylizacja w reklamie

Nie umiesz narysować nawet prostej kreski. W szkole największym koszmarem były dla ciebie zajęcia plastyczne. Jesteś za to mistrzem ironii. Szermierzem słów. Masz mnóstwo wariackich pomysłów. Uwielbiasz opowiadać, pisać długie maile, no i czytać, cały czas czytać.

Będziesz świetnym copywriterem!

Copywriter wymyśla koncepcje reklam, pisze scenariusze reklam telewizyjnych, radiowych, hasła reklamowe, teksty do reklam prasowych.

Zdarza ci się napisać „curka” zamiast „córka”. Nauczyciel polskiego w pewnym momencie machnął na ciebie ręką. Jesteś chory, jak masz napisać kartkę do mamy. Ale za to umiesz zestawić kolory swoich ciuchów tak, że innych zatyka z zazdrości. Zwykły widoczek na zdjęciu, które zrobisz, przestaje być zwykłym widoczkiem. Dla zabawy wymyślasz nowe kroje liter. Masz mnóstwo szalonych pomysłów.

Będziesz świetnym art directorem!

Art director wymyśla koncepcje reklam, szkicuje wstępny projekt, realizuje go na komputerze.

Raczej nie czujesz się twórcą. Pisanie idzie ci średnio, fanem zajęć plastycznych też nigdy nie byłeś. Jesteś za to bardzo komunikatywny. Łatwo nawiązujesz kontakty, ludzie cię po prostu lubią. Masz intuicję, instynkt, cierpliwość, przesz do celu jak taran, a oprócz tego jesteś poukładany.

Będziesz świetnym accountem!

Account pracuje w dziale obsługi klienta. Jedną nogą stoi w dziale kreacji, drugą w dziale strategii, trzecią w dziale marketingu klienta, a czwartą w umysłach konsumentów.

Tyle samo czasu zajmuje ci odpowiedź na pytanie ile to jest siedem procent z siedmiu, co wymienienie najważniejszych filmów Almodovara. Masz humanistyczne zainteresowania, ale przyjemność odnajdujesz również w rozwiązywaniu matematycznych łamigłówek. Inspiruje cię poznawanie nowych ludzi na koncercie ale potrafisz także wyciągnąć ciekawe wnioski z Rocznika Statystycznego.

Będziesz świetnym mediowcem!

Media Planner-Buyer pracuje w Domu Mediowym. Doradza klientom/markom jakie kanały komunikacji wybrać i jak ich używać, aby wywierać w umysłach konsumentów zamierzony efekt.

Nic nie robisz na chybcika, nie uznajesz działań spontanicznych. Niedzielny obiad planujesz już we wtorek. Analizujesz swoje błędy i wyciągasz wnioski na przyszłość. Starasz się zrozumieć sposób myślenia swoich znajomych. Dociekanie dlaczego postępują tak, a nie inaczej, wchodzenie w ich skórę, sprawia ci najwyższą przyjemność.

Będziesz świetnym strategiem!

Strateg uczestniczy w badaniach rynku, poznaje prawidłowości zachowania konsumentów.

 

Ważnym elementem kształcenia w tym zwodzie jest poznanie zasad stosowania podstawowych środków reklamy, oraz wykorzystanie tej wiedzy w praktyce przy tworzeniu reklam zewnętrznych i wewnętrznych, także za pomocą komputerowych programów graficznych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom utworzyliśmy profil Grafika Komputerowa!